Email: shamiram5@gmail.com

انجمeEmail: shamiram5@gmail.com
ن زنان آشوری -Emai تهران - ایران

Tuesday, January 15, 2013




 
  " گروه محترم شامیرام، با سلام. شما عزیزان به آنچه که انجام می دهید علم دارید زیرا گوش و چشم و قلب همه بدنبال شماست. می دانم صداقت و درستی و پشتکار حرف اول را می زند. شاید هیچکس نتواند در مورد ظاهر و باطن کار با فاطعیت اعلام نظر کند. تنها خداوند است که آن را قضاوت می نماید.                                                  
   دوستان عزیز تشکیل دهنده و اعضای محترم گروه زحمت کش شامیرام، درود بر شما که با تعصب و همت و شجاعت و پشتکار و با تمام سختی ها به کارهای نیک وخدا پسندانه و فرهنگی و مذهبی خود ادامه دادید. شما گروه با غیرت و دلسوز علیرغم اینکه دست مایه ناچیز سالیانه ای که از طرف وزارت محترم کشور ارائه می شد متأسفانه با دخالت بعضی عوامل قطع گردید، باز هم با جدیت بیشتری به خدمات محبانه خود ادامه دادید و به بهترین نحو و با چنگ و دندان هزینه های جاری گروه را تأمین نمودید. اینجانب که از دور دستی بر آتش دارم، آگاه هستم که چه زحماتی کشیده اید. کلاسهای زبان مادری(آشوری) و زبان انگلیسی بطور رایگان دائر نمودید. و خوشبختانه تعداد زیادی از دانشجویان به این دو زبان آشنایی و تسلط پیدا کرده اند.                                                                                                                              
   می دانم نیت شما عزیزان تعلیم و تعلم جوانان این جامعه در راه درست است. خداوند به شما قدرت بدهد. در خاتمه عرایضم، از مشتاقان و کسانیکه قدرشناس این جامعه هستند می خواهم این گروه زحمت کش را از جهت مادی و معنوی مساعدت کنند تا این گروه بتواند با جدیت و علاقه بیشتری به کار خود ادامه دهد. با تشکر.               ارادتمند شما:                                      سیروس هرمزی                                    

 ************************************
بولتن داخلی
انجمن بانوان آشوری شامیرام
شماره 14 پائیز 1391

صندوق پستی شماره: 156/14565
Email:shamiram5@gmail.com